Reklamacje

 Jak reklamować towar:

  1. Należy sporządzić odpowiednie (tj. skierowane na adres MULTIGLOB*, określające żądanie reklamacyjne, opisujące wadę i wskazujące datę jej wykrycia, zawierające dowód zawarcia umowy/zakupu oraz Twoje dane kontaktowe) zgłoszenie reklamacyjne albo skorzystać z wiarygodnych wzorów (np. zawartych w serwisie UOKIK).
    Możesz skorzystać z naszego formularza zgłoszenia reklamacyjnego. Formularz jest dostępny TUTAJ.
    Jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany, udaj się do panelu: TWOJE KONTO - zakładka REKLAMACJA TOWARÓW i wypełnij formularz.
    Prosimy o wydrukowanie formularza, a następnie jego podpisanie.

  2. Zgłoszenie reklamacyjne można dostarczyć osobiście lub wysłać listem (poleconym) na adres MULTIGLOB*.
    Jeszcze łatwiej wysłać zgłoszenie reklamacyjne na adres e-mail: reklamacje@multiglob.pl.

  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    1. dopisek "REK MULTIGLOB", numer zamówienia, login lub nick z Allegro,
    2. odpowiednie zgłoszenie reklamacyjne (oryginał lub skan), w tym dowodu zakupu (np. paragon, faktura, potwierdzenie złożenia zamówienia lub wpłaty), zdjęcia uszkodzeń lub wad towaru, kopie protokołu szkody jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia produktu w trakcie transportu.

  4. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, Pracownik Działu Reklamacji MULTIGLOB poinformuje Ciebie o statusie reklamacji oraz o tym czy reklamowany towar musi zostać przesłany do MULTIGLOB*.

  5. Jeżeli towar będzie zwracany, prosimy o zapakowanie go wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym i odesłanie na adres MULTIGLOB:

    *MULTIGLOB Sp. z o.o. (dopisek „REK MULTIGLOB”),
    ul. Wejherowska 118,
    84-217 Szemud

    Prosimy o zabezpieczenie towaru przed możliwymi uszkodzeniami w transporcie.
    Pytania dotyczące zwrotu prosimy kierować na adres e-mail: reklamacje@multiglob.pl lub numer telefonu +48 796 200 033 
 

Informacje dodatkowe:

  1. W celu przyśpieszenia procedury reklamacji należy składać oddzielne zgłoszenie reklamacyjne na każdy reklamowany produkt.
  2. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem na koszt MULTIGLOB.
  3. Prosimy o sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności kuriera! Po ewentualnym stwierdzeniu uszkodzenia towaru, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera (na specjalnie do tego przeznaczonych druczkach kurierskich) i poinformowanie MULTIGLOB o zaistniałej sytuacji.
  4. MULTIGLOB jest odpowiedzialny względem Ciebie, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną.
  5. MULTIGLOB nie ponosi odpowiedzialności ani za wady fizyczne, o których wiedziałeś w chwili zawarcia umowy, ani za te, które powstały po wydaniu Tobie towaru, z przyczyn innych niż istniejące w towarze w chwili jego wydania. W szczególności, MULTIGLOB nie odpowiada za wady powstały wskutek niewłaściwego użytkowania, braku wymaganej konserwacji lub używania niezgodnie z przeznaczeniem. 
  6. W przypadku uznania reklamacji – Odbiór od i dostawa do Ciebie: koszty transportu pokrywa MULTIGOLB.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel